19 Ağustos 2015 Çarşamba

Korku Mimi



    Yeni yeni mimlenmeye başladım ve bu iş çok hoşuma gitmeye başladı. Etkinlik yapmak çok eğlenceliymiş bee!  Bu etikete de beni Tatlı Kitap Canavarı etiketlemiş çok çok teşekkür ederim ^-^

1) Geçmişe inip korkularının temelinden başlayalım. Küçükken seni en çok ne korkuturdu?

Deprem!!

2) Peki artık büyüdün ama yine de korktuğun çok şey var. Bu atmosferlerin hangisinde bir gece yarısı yalnız başına kalsaydın daha çok korkardın?

Karanlık olsa, etraf kelebek dolu olsa ve deprem olsa korkudan ölürüm.

3) Kabusların hangisini görünce etkisinden çıkmazsın? 

Genelde depremli olanlar ama kabusların hepsinden etkilenirim, o ayrı mesele.

4) Düşündüğünde seni ne çok gergin hissettirir?

Deprem olacağını düşünmek

5) Yurt dışındasın ve ilk cadılar bayramı deneyimin. Hangi kostümü tercih ederdin? 

Daha ilki yavaş gideyim, Pamuk Prenses'teki Kötü Kraliçe olabilirim 

6) Olmasın tabi ama evine girip seni öldürmek isteyen biri ya da bir şey olsa nereye saklanırdın?

O an gözüme güzel gözüken bir yer olabilir. Belki de kapının arkasına saklanır o odaya girince geri dönüp kaçarım, filmlerde oluyorsa ben de yapabilirim belki ^-^

7) Ruhani varlıklar sence aramızdalar mı?

Olabilir tabi neden olmasın 

8) Yaşadığın en kötü his nedir?

Okul sendromu olabilir. Kötü ve stresli bir his.

9) Bir korku filminin olmazsa olmazı nedir sence? 

Pek izlemiyorum ama korkutucu şeyler olmazsa olmaz bence ^-^

10) Hiç doğa üstü olduğunu düşündüğün bir durum oldu mu?

Geçen gün sensörlü lambası olmayan bir odaya girdim ve ışık açıldı. Umarım sadece elektrik kablolarında bir sorun vardır ^-^

Tek derdim deprem ve aslına bakarsanız hiç büyük çaplı bir deprem yaşamadım. Deprem simülasyon merkezinde gördüğüm depremden ortaya doğan bir korku :D Ben de bu etkinliğe Fuşyamsı Düşünceler  ve Kitap Tiryakisi'ni etiketliyorum. Herkesi mimlemiyorum diğer etkinliklere saklıyorum sizi de ^-^ Diğer etkinliklerde görüşürüz ^-^


1 yorum:

Yorum Gönder