14 Ağustos 2015 Cuma

Yaz Etkinliği


Blogu açtığımdan beri ilk defa bir şeylere mimlendim o yüzden çok mutluyum. Beni bu etkinliğe mimlediğin için çok teşekkür ederim Fuşyamsı Düşünceler ^-^

1) Klasik soruyla başlayalım; senin için 3 kelimeyle yaz mevsimi neyi ifade ediyor?

    Tatil, dizi ve kitap. 

2) Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okursun? 

    Gün boyu yapacak hiçbir işim yok bu nedenle sürekli kitap okurum. 2-3 günde bir tane kitabı bitiririm genelde. 

3) Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap var mı? 

   Kitapları mevsimlere ayırmam ama mümkünse şu sıcak günlerde içimizi soğutacak kitaplar iyi olabilir ^-^

4) Plajda kitap okuyanlardan mısın? Eğer öyleysen en son hangi kitabı okudun?

    Ben plajlardan nefret ederim. Genelde tatile gittiğim havuz benim için yeter deniz sevmem. Hem deniz suyu tenimi çok yakıyor hem de her tarafım kum oluyor. Plaja gitmeyince kitap da okuyamıyorum orada tabii ^-^

5) Ve son sorumuz; senin için yaz mevsimi hangi renktir? 

    Bir itiraf daha renklerle aram çok kötü en sevdiğim renk bile yoktur. Ama su yeşili ve mavi renkleri bana yazı hatırlatıyor. Gerçi mavi kışı da hatırlatıyor ama olsun, havuzlar filan mavi o yüzden yaza yakışır ^-^


   Mimlenmek çok güzelmiş bu etkinliklere bayıldım. Ben de İlle Kitap Blogu'nu mimliyorum, umarım yaparsın ^-^

2 yorum:

inci pyn dedi ki...

Teşekkürler mim için tatlım kısa zamanda yapacağım :)

Tatlı Kitap Canavarı dedi ki...

Mimlendin! :) http://tatlikitapcanavari.blogspot.com.tr/2015/08/korku-mimi-mim.html

Yorum Gönder