11 Eylül 2015 Cuma

Garip Sorular Etkinliği




   Bu mimlerden gerçekten çok eğleniyorum ve Tatlı Kitap Canavarı beni Garip Sorular Mim'ine mimlemiş. Tabisi çok sevindim, çok teşekkürler ^-^  Yaklaşık yarım saat boyunca bir fotoğraf aradım ama bir şey bulamayınca gittim en sevdiğim gifi koydum. Daha sevdiğim çok var tabi ama uzun zamanların favorisi bu gif ^-^ Çok uzattım hemen sorulara geçiyorum;

1) Bu aralar hiç durmadan dinlediğin bir şarkı var mı yani bağımlılık yapan? 

  Şarkı kıtlığı yaşıyorum öneriniz varsa söyleyin hatta ama şu aralar en çok Imagine Dragons'un I'm So Sorry adlı şarkısını dinliyorum.

2) En son ne zaman yaralandın veya başına kötü bir şey geldi?

Geçen haftalarda bir piknik alanının etrafındaki ormana yağmur yağarken girdik ve neredeyse kaybolacaktık. Sırf ekşın olsun diye girmiştik ormana da zaten, yetti o ekşın ^-^

3) Seni en çok ne kızdırır? (Sanalda/gerçekte)

Kendini beğenmiş, egosu tavan yapmış, insanları küçümseyen kişiler.

4) En son ne zaman bir şeyi izlerken ya da yaşarken duygulandın ve ağladın?

Çok duygusuzumdur filmlere filan ağlamam ama bu hafta yaşanan şehit olayları yüzünden internette yazanları okudukça, yürüyüşleri gördükçe baya duygulandım. 

5) Kendini 3 kelime ile tanımla?

İnatçı, umursamaz ve rahat.

6) Evde boş boş otururken ne yaparsın?!

Bilgisayarda dolaşır veya telefonla oynarım.

7) En sevdiğin blogger kim?

Kitap bloggerı olarak mı soruyorsunuz bilemedim ama ben en çok Merve Gizem Oluş yani Balköpüğü'nün yazarını ve Pinkfreud yani Bikotbitişört'ün bloggerlarını seviyorum ^-^

8) Hayatta en çok neyi seversin?

Ay, zor yerden geldi. Kitapları severim tabi ama telefonumu da severim, ailemi de severim. Atlıyorum bu soruyu ^-^

9) Diyelim ki suçsuz yere suçlanıyorsun. Onlara ne dersin?

O anın sinirine bağlı olarak hiç çenem kapanmaz baya şey söylerim gibime geliyor ^-^

Ben de bu etkinliğe Gonca'nın Kitaplığı ve Flawlessight'i mimliyorum ^-^







2 yorum:

Gonca Gül dedi ki...

Teşekkür ederim katıldım. :)

Kitap Sahili dedi ki...

Rica ederiim ^-^

Yorum Gönder