19 Mayıs 2015 Salı

Kitap Alışverişi #1 - D&R Alışverişim


     Bu alışverişi birkaç hafta önce yaptım ama bloga Kitap Alışverişi etiketini yeni koyunca yeni yazıyorum. Artık alışverişlerimden de burada bahsedeceğim. 

    Aslında bunları almamızı sağlayan ablamdı çünkü canım ailem sınırı aşacağımdan korkarak kitap alışverişlerimi sık sık yapmıyor :( Haklılar da tabi kendimi tutamam alırım hepsini. Ablam tam bir Doctor Who hayranı ve 11 Doktor 11 çıkar çıkmaz almamız için çok ısrar etti sonra baktım annemleri ikna etmiş ben de faydalanayım dedim ve şirin şirin kitap almalarını istedim ve aldırdım. Bütün herkes Sonsuza Dek ve Saraydan Hikayeleri okudu bitirdi ve ben daha yeni alıyorum acım fazla. 

    11 Doktor 11 Öykü'yü ciltli bir şekilde 29 TL'ye aldık. Pahalı değil bence cildi çok güzel sayfaları biraz ince ama yumuşacık. Ayrıca 504 sayfa olmasına ve ciltli olmasına rağmen kitap hiç ağır değil. 

    Saraydan Hikayeler'i 10.50 TL'ye, Sonsuza Dek'i ise 15 TL'ye aldık. Normal bir DEX kalitesi var ama okumak için sabırsızlanıyorum. Okuduktan sonra yorumlarıyla birlikte sizlerle olacağım! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder