4 Temmuz 2015 Cumartesi

Kitap Alışverişi #2 - D&R Alışverişim




Haziran ayında D&R'dan bir alışveriş yaptım 25 Haziran'da aldım ama kitapların kargoya çıkması uzun sürdü çünkü Silber 29 Haziran'da çıktı. 4 Gün çıkmasını bekledim, çıkınca bir de tedarik edilmesini bekledim. 2 Temmuz'da kargoya verildi. Sonra bir de kargocular sıkıntılar çıkardı da çıkardılar. Anlayacağınız bol beklemeli, kargo firmasıyla bol tartışmalı bir sipariş oldu. Ama kitaplar bizim oldu. Şimdi biraz onlardan bahsedeyim: 




Alışverişteki gözbebeğim Silber'den başlayayım. Pegasus Yayınları yine yapacağını yapmış mükemmel bir kapak çıkarmış. Ciltli kırmızı kağıt bir kapağı var ve bir bunun üzerinde siyah koruyucu karton kılıf var. Kitabın içindeki ilk sayfa çok güzel bir desenle dolu. Siyah kapaktaki gözün kırmızı ve küçük olanından yüzlerce var. Kitabın her sayfasında da böyle ufak çiçekler var. Şu an içi acayip mürekkep kokuyor boğulacağım. Ama geçer bişicikler olmaz. Bu güzel kitaba 22,80 TL verdim. Evet fiyatlar çook pahalı ya 







    Bir diğer aldığım kitap da Multiversium Serisi'nin ikinci kitabı olan Hafıza. Telepati çok heyecanlı bitmişti ve bunu da okumak için çok heyecanlıyım. Bu kitaba da 19.04 TL verdim.












Diğer kitabım da Trendeki Kız. Çok yaratıcı ve farklı bir kapağı var. Çift kağıt kapaklı ve üsttekinin parlayan kısmı jelatinden. İçerideki kapak da çok güzel bence ben bu kapağa bayıldım. İçlerinde en uygun fiyati buna ödedim; 14.95 TL.











Bu alışverişe toplamda 56.79 TL ödemiş oldum. Ama ben sadece 6 TL verdim çünkü 50 TL'lik bir hediye çekim vardı onu harcadım. Hepsini çok isteyerek okuyacağım ^-^







 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder