17 Temmuz 2015 Cuma

Aşk Ateşi - Ayşe Ebru Tezcan (Tanıtım)





             

                Kitabın Adı: Çöl Rüyası
                Yazar: Ayşe Ebru Tezcan
                Yayınevi: DEX
                Sayfa Sayısı: 376
                Basım Yılı: 2015



    

      İlk olarak Whattpad'de yazmaya başlayan Ayşe Ebru Tezcan'ın, üç kitaptan oluşan Çöl Rüyası Serisinin ilk kitabı Aşk Ateşi yayınlanmaya hazır! Bu ay raflardaki yerini alacak.






“Dünyaları versen beni satın alamazsın.”
Dedi Serap.

“Yerinde olsam bu kadar büyük konuşmazdım.”

Dedi Omar.

Omar hiç reddedilmemişti, Serap hiç bu kadar asağılanmamıştı.
Ama aşk ateşi, İstanbul Boğazı’ndan bedevi çöllerine... ikisini de yaktı.



"Ben seni hak etmek için ne yaptım?"


Kitabın ön okumasını DEX paylaştı. Okumak isteyenler de buraya tıklayarak ulaşabilirler.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder