20 Temmuz 2015 Pazartesi

Sokakta Başlar Aşk - Mustafa Altay (Yorum)







                    Kitabın Adı: Sokakta Başlar Aşk 
                    Yazar: Mustafa Altay 
                    Yayınevi: Uğur Tuna Yayınları 
                    Sayfa Sayısı: 250 
                    Baskı Yılı: 2014



      Sayfamızda yarışma yapmayalı uzun zaman olmuştu ve bir yarışma düzenledik Mustafa Altay'la. Yazarımız bana kitabı gönderdi ve ben de okuma şansı elde ettim. Bunun için çok teşekkür ederim. 

   Gelelim kitaba. Boş vakitte okunabilecek gibi hafif bir kitaptı. Kendisini okutturuyor ve ben de bir günde bitirdim. Kitapta iki çocukluk aşkının çocukken yaşadığı ve şu anda yaşadığı olayları anlatıyor. Yıllar sonra yolları acı verici bir olayla kesişiyor ve birbirlerini tekrar buluyorlar.

  Hikayedeki oğlanımızın ismi belli değil. Daha önce ismi belirsiz bir karakter olan kitap okumadım başta alışamam sandım ama git gide alışabiliyor insan. Kendiniz istediğiniz ismi koyuyorsunuz hatta. Ela ise sevimli bir kız. Birlikte yaşadıkları anılar çok güzel yazarımız da gayet güzel anlatmış anıları. 


       "Ha bir eksik ha bir fazla
         Biz olamadıktan sonra..."

    Kitabımızın sonunda ise bizi bir sürpriz bekliyor. İki son. İsteğinize uygun olarak mutlu veya hüzünlü sonra bitirebiliyorsunuz. İlgimi en çok çeken nokta da buydu. Daha önce hiçbir kitapta böyle bir şey görmemiştim ve çok beğendim. Böyle dram pek sevmediğim için mutlu sonu tercih ettim ilk olarak ama ardından hüzünlü sonu okudum. Size de tavsiyem ilk kendi tercihinizi okuyun ardından da diğerini okuyun. Çünkü kitapta beğenebileceğiniz çok fazla söz var. Böyle sözler seçerek kitap okumam ama ablam çok sever şimdi kitabı o da okuyacak tek tek altını çizerek.  

    Eğer eski yılları özlediyseniz ve tekrar çocukluğunuzu, sadık aşkları okumak istiyorsanız kesinlikle önerebilirim. Çok sıcak ve kendini okutan bir kitap ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder