25 Ağustos 2015 Salı

KVBT 11. Tur 3. Gün : Hiç Hesapta Yokken | Alıntılar




  Kitap Vampirleri ile Blog Turu'na katıldım, bundan sonra onlarla birlikte blog turu yapacağım ve ilk turum da Nemesis Kitap'tan Hiç Hesapta Yokken ^-^ İlk görevimi yapıyorum ve çok heyecanlıyım. Çok uzatmadan en iyisi ben sizi kitaptan alıntılarla baş başa bırakayım. Keyifli okumalar ^-^


"Ben senin kim olduğunu biliyorum, Suzanna ve bu tam olarak benim istediğim kişi. Seninle   ilgili hiçbir şeyi değiştirmek istemem."
Büyük haksızlık. Bir adam bu kadar yakışıklı olmamalı. Onu şimdi yere serip üzerindeki takım elbiseyi çıkarmak istiyorum.
Gray'in gözlerinde ruhunu yiyip bitiren bir şey vardı. Gray onu korkutuyordu kaçmak istemesine ve kendisini ondan kurtarmak için her şeyi yapmasına neden oluyordu.
Gray'in yüreği parçalandı. Bu kadını seviyordu. Onu ilk gördüğünden beri seviyordu ve bunu hiçbir şey değiştirmemişti ya da değiştirmeyecekti.
İlaçlar yüzünden olmalıydı, her zaman bu kadar iyi görünmesi imkansızdı, bu kalan erkek nüfusu için bir haksızlıktı.
"Suzy, bu beni öldürüyor. İncindiğini biliyorum ve buna dayanamıyorum. Doğru olanı yapmaya çalışıyorum ve artık neyin doğru olduğundan da emin değilim."
"Hey artık maçı izlemeye ne dersin? Tıpkı bir denizci gibi küfredeceğim, işle ilgili gelen telefonlara lanet okuyacağım ve saatlerce seni görmezden geleceğim. Ne diyorsun?"
"Gray gülümseyerek, "Bunları benim söylemem gerekmiyor mu?" diye sordu.
"Ben eşitliğe inanırım, yakışıklı; buna alış."
"Bu akşam senin yanında uyumayı özleyeceğim. Sanırım senin yataktaki varlığın beni şımartı. Uyumadan önce ve uyanınca sadece senin yüzünü görmek istiyorum."
Dışarıdaki benim erkeğim ve kafayı yemiş bir kadının hayatını yeniden mahvetmesine izin vermeyeceğim.
Lanet olsun, ona aşıktı ve bu onu iliklerine kadar korkutacak olsa bile hayatının sonuna kadar ona sahip olmayı planlıyordu. O asla mücadeleden kaçan bir kadın değildi ve bu hayatının en büyük mücadelesi olacaktı.
"Suzy, sakın ondan vazgeçme. Çoğu kadın böyle bir durum karşısında çoktan kaçıp giderdi, biliyorum ama benim kardeşim seni gerçekten seviyor."
Sevdiğim ve beni seven kadın gidiyor ve ben burada cehennemin ortasında kalıyorum.
Onu ne kadar sevdiğini göstermenin bir hata olduğunu biliyordun. Ona kalbini verdin, onu istediğini nereden biliyordun? Daha kaç kez kalbinin kırılmasına izin vereceksin?
"Ne kadar seninle olursam olayım, hep daha fazlasını istiyorum.Seni arzulamaktan asla vazgeçmeyeceğim, şu anda da senin için yanıp tutuşuyorum."
 Gray farklıydı. Ona karşı koyduğu bütün duvarları yıkmaya çalışmış ve başka duvarlar örmesine izin vermemişti.
Senin her zaman kollarımda olmanı istiyorum. Seni öyle çok seviyorum ki bu canımı yakıyor ama her şey sana bağlı bebeğim. Ben her zaman bana gelmen için bekliyor olacağım kapılarım ve kollarım her zaman sana açık."
Seni seviyorum kardeşim ve seni sevdiğim için söylüyorum; sakın işleri berbat etme ya da onu kendinden uzaklaştırma. O hayatına giren en iyi adam, bu yüzden ona iki elle sarıl ve bırakma."
"Size şimdiden söyleyeyim, şarkı söylemek konusunda fazla yetenekli değilim, bu yüzden bu sizin için iyi bir tuvalet molası olabilir."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder