10 Ağustos 2015 Pazartesi

Senin Yerinde Olsaydım - Lisa Renee Jones (Yorum)




 


                 Kitabın Adı: Senin Yerinde Olsaydım
                 Yazar: Lisa Renee Jones
                 Çevirmen: Hülya Bakça
                 Yayınevi: Arkadya Bitter
                 Sayfa Sayısı: 328
                 Baskı Yılı: 2015



    Arkadya Bitter yayınevlerinin en yenilerinden biri. Bitter adından da anlaşıldığı daha yetişkinlere hitap eden tutkulu, sıcak ve renkli hikayelere sürükleyecek kitaplar basmayı amaçlıyor. İlk kitapları olan Senin Yerinde Olsaydım, asil kitap kapağı ve dikkat çekici konusuyla bugünkü yorumumuzun konuğu ^-^

Sara McMillan sanatla ilgilenmeyi çok seven birisi ama malesef ki sevdiği için yerine İngilizce öğretmenliği yapıyor. Sara'nın arkadaşı onun evinde bir günlük unutuyor. Günlük Rebecca adlı bir bayanın gizemli bir adamla yaşadığı tutkulu ilişkiyi anlatıyor. Sara dayanamıyor, okuyor ve günlüğün çekiciliğine kendisini kaptırıyor. Günlüğü sahibi ulaştırmak için uğraşmaya başlıyor. Bu sırada Sara'nın karşısına yeni insanlar çıkıyor. Mark ve Chris. Mark galeri yöneticisi ve Chris ise ünlü bir ressam. İki çekici adamın arasında kalan Sara sizce kimi seçecek? 

  Sara kafası karışabilen bir kız olsa inatla günlüğün sahibini aramaya devam ediyor. Yazar gayet güzel yazmış ne fazla aşka boğmuş bizi ne de fazla gizeme ikisini de dengeleyerek yazmış. Ancak ben böyle tutkulu kitaplara çok bayılmam bana daha çok fantastik lazım. Bu nedenle kitabın erotikliği nedeniyle kitaptan bir puan düşüyorum. Erotikliği fazla değil sadece benim yaşıma uymuyor biraz, bunu da bilin. Eğer yetişkin bir kişiyseniz bu kitabı daha rahat okursunuz.

   

Günlüğü ararken onu yaşamaya başlayan Sara'nın başına neler geleceğini öğrenmek ve sorularınıza cevap almak istiyorsanız kitabı okumalısınız ^-^














Puanım:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder