20 Eylül 2015 Pazar

KVBT 12. Tur 2. Gün: Kader Kitabı | Yurtdışı Kapakları


     Kitap Vampirleri ile Blog Turu'ndaki yeni kitabımız Erika Swyler'ın Kader Kitabı. Bugü sizlere, Türkiye'de Martı Yayınları tarafından basılan Kader Kitabı'nın yurtdışı ve Türkiye kapaklarını göstereceğim. Haydi hemen başlayalım o zaman ^-^



    Resimde gördüğünüz kitaplar sırasıyla Amerika, İngiltere, Avustralya ve en son olarak da Türkiye kapağı. İçlerinde bir tek İngiltere kapağını beğenmedim ben çok sade olmuş, fotoğraftaki ev ana karakterimiz olan Simon'ın evi. Avsutralya ve Türkiye kapakları çok benzer, bence Avustralya kapağı çok soluk ama oradaki kız daha güzel ikisini birleştirerek daha güzel bir kapak çıkabilirdi belki. Amerika kapağınıysa ne çok beğendim ne de beğenmedim, arada kaldım. ^-^ 




 

   Ve benden sizlere bir ipucu: kitabın internette gördüğünüz kapaklarındaki yazı sapsarı ancak basımda altın rengi, pırıltılı bir kapak sizleri bekliyor ^-^










  Siz bu kapaklardan en çok hangisini beğendiniz ve neden? Yorumlarınızı bekliyor olacağım, kitabın yorumu için takip etmeye devam edin ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder