9 Haziran 2016 Perşembe

Kitap Alışverişi #5 - Kitapyurdu Alışverişim




     Merhabaa! Geçen ay sizlere bu ay büyük bir alışveriş yapacağımı söylemiştim. Bütün bir kış yemeden içmeden harçlıklarımı biriktirdim bir umut kitap alayım diye ancak siteyi açtığımda aslında almak istediğim kitapları gerçekten okumak istemediğimi fark ettim. Bu nedenle uzun zamandır gerçekten okumak istediğim sayılı kitapları aldım ^-^

    Geçen alışverişimi Kitapyurdu.com'dan yapmış ve çok memnun kalmıştım. Bu ay da Vahşi Orman, İki Hayat Arasında ve Veliaht Prenses'i oradan aldım. 

    Veliaht Prenses çıkalı çok oldu ama ben daha yeni aldım. America'nın hikayesi değil de kızının hikayesi olduğu için almaya emin olamadım ama en sonunda almaya karar verdim. Ve 20,63 TL ödedim ona. 

    İki Hayat Arasında ise çok çok daha önce çıktı ama hep almaya kalktığımda başka kitaplar aldığım için bundan vazgeçiyordum. Ama artık distopya çok sıktığı için başka konular arıyordum ve bir kızın iki hayatının olması ilgimi çektiği için bu sefer sepete ekledim. 16 TL ödedim. 

    Vahşi Orman ise büyükler için bir hikaye kitabı gibi olduğu için ilgimi çok çekti. Hikaye kitaplarına zaten bayılırım. Basımı ve konusu da bu kadar şirin olunca almak istedim. Gerçekten basımı çok enteresan ama çok güzel, içerisinde resimler var ve çok tatlı. Bu kitaba da 19,44 TL ödedim.

    Benim Uzak Yıldızım'ı Kızılay'da bir kitapçıda 10 TL'ye bulunca hemen aldım çünkü internet sitesinde 13 TL'ydi. Evet 3 liranın hesabını yaptım ama öğrenciyiz malum ^-^ Uzun zamandır okumak istiyordum bu bahane ile de almış oldum.

   Bu aylık alışverişim bu kadar. Sizler bu kitaplardan herhangi birini okudunuz mu? Yorumlarınız varsa bekliyorum. Bir dahaki alışverişimde görüşmek üzere ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder