28 Mayıs 2016 Cumartesi

Silber 2: Rüyalar Kapısı - Kerstin Gier








                      Kitabın Adı: Rüyalar Kapısı
                      Yazar: Kerstin Gier
                      Çevirmen: Firuzan Gürbüz
                      Yayınevi: Pegasus Yayınları
                      Sayfa Sayısı: 400
                      Baskı Yılı: 2016


      Merhaba! İlk kitabına bayıldığım bir serinin ikinci kitabı bu ay çıktı ve ben bir heyecan koşarak aldım tabii ki ^-^ Basımı ilk kitabı gibi mükemmeldi. Gelelim yoruma. İlk kitabı okumayanlar için biraz spoiler içerikli bir yorum olabilir. 

      İlk kitabın sonunda Anabel sinsi planları ile Liv'i neredeyse öldürecekti. Henry onu kurtarabilmişti. Bu olay üzerine Anabel bir kliniğe yatırılır ve yakın arkadaşlar olan Grayson, Henry, Jasper ve Arthur'un arası bozulur. Grayson artık rüyalarda gezinme işine bir son vermelerini ister ama Henry ve Liv gizli gizli rüyalarında buluşmaya devam ederler. Ama malesef bütün tehlikeler bitmemiştir ve bu rüya yolculuğu git gide tehlikeli olmaya başlamıştır. 

     Okulun ünlü dedikodu blogu Gizemli Liv'in bütün sırlarını öğrenmeye ve bunu bütün okula yaymaya başlamıştır. Bu sırlar kimsenin bilmediği sırlardır ve bu nedenle Liv'i şüpheye düşürmektedir. Aynı zamanda Henry Liv'den bir şeyler saklamaya ve yalanlar söylemeye başlar. Rüya koridorlarında hiç tanımadıkları kişilerle birlikte pek çok sır ortaya çıkar. Bunlar yetmezmiş gibi Liv'in kız kardeşi Mia rüyasında gezmeye ve çılgınca şeyler yaparak tehlikeler oluşturmaya başlar. 
"En iyi kapatılan kapı, yine de hala açık bırakılabilen kapıdır."

    Kitapta bütün bu olayları okuyoruz. İlk kitap kadar gizemli ve aksiyon dolu değildi ama sıkıcı da değildi ve yine çok çok sevdiğim bir kitap oldu. Kerstin Gier'ı zaten çok seviyorum, yazdığı farklı konular ve yazım tarzı çok hoşuma gidiyor keşke daha çok kitap çıkarsa diye bekliyorum. 
    
    En sevdiğim karakter Grayson sanırım. Mantıklı ve anlayışlı bir çocuk bence. Liv'in bazen yaptığı saçma şeylere karşı ona hiçbir zaman kızmadı. Ama Emily'den de nefret ediyorum. Grayson gibi bir çocuk Emily ile olmaz zaten karşıyım bu ilişkiye, bir kız bu kadar mı gıcık olabilir. Henry'i de çok seviyorum ancak Liv'den bir şeyler saklamaya başlaması bu kitapta sinirlerimi çok bozup olayları merak ettirdi. Anlat da biz de öğrenelim neler dönüyor ^-^

   Yazarın en sonda yazdığı nota göre bir sonraki kitapta Gizemli'nin kim olduğunu öğrenecekmişiz bakalım tahminlerimiz tutacak mı? Benim tahminim her saniye değiştiği için benim tahminim tutmayacak gibi geliyor bana ama merakla bekliyor olacağım. Bir sonraki kitapta görüşmek üzere ^-^

Puanım: 

1 yorum:

Ela taş dedi ki...

Benimde en sevdiğim karakter grayson nedense çok tatlı geliyor. Hatta ilk kitapta en başlarda liv ile ikisi beraber olsun istemiştim çok tatlı olurlar gibi geliyordu.

Yorum Gönder