29 Mayıs 2017 Pazartesi

Kitap Alışverişi #8 - Kitap Yurdu ve Sahaf Alışverişim



    Merhabalaar! Çok çok uzun zamandır dersler yüzünden eskisi kadar kitap okuyamıyorum, elimden geldiğince okumaya çalışıyorum ama yorum yazmaya pek fırsat bulamıyorum. Bu hafta da kitapyurdu.com'dan biraz alışveriş yaptım kısaca sizlere ondlardan bahsedeceğim. 

    Hem üniversite sınavı hem de kültür açısından temel eserleri okumayı çok istiyordum bu bahaneyle birkaç kitabı aldım. İntibah, Sergüzeşt ve Araba Sevdası'nı kitapyurdu.com'dan aldım. İntibah 3,90 TL, Araba Sevdası 6,40 TL, Sergüzeşt 4,80 TL'ye aldım. İçlerinde yayınevi ve basım olarak en beğendiğim Sergüzeşt yani Akçağ yayınları oldu. Orijinal metin ve arkasında da eski kelimelerin karşılıkları var olarak basılmış kitap. Sinekli Bakkal ise içlerinde en çok merak ettiğim kitap ve sitede biraz pahalı olunca sahaflara baktım bu basımını 5 TL'ye Kızılay'da bir sahaftan aldım.
  
    İntibah'ı şimdiden okumaya başladım ve zevkli ilerliyor. Ancak bu kitaplar hakkında yorum yazmayacağım yani eleştiri olarak yorumlamaktan ziyade sadece kitabı nasıl bulduğumu yazacağım. Yaza girmemizle bir sürü kitap almaya başladım birkaç hafta içerisinde başka alışverişlerle görüşmek üzere ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder