29 Temmuz 2018 Pazar

Kitap Alışverişi #9 - Geri Döndüm ve Kitap Yurdu Alışverişim


     Merhabalar! Yaklaşık bir buçuk yıldır üniversite sınavına hazırlandığım için blogumla pek ilgilenememiştim fakat artık geri dönme vakti geldi diye düşünüyorum. Sınava çalışırken gördüğüm edebiyat ve felsefe derslerinin etkisi ile okuduğum kitaplarda farklılıklar oluştu ve popüler kültürden uzaklaşıp şiir kitaplarına, klasik bilim kurgulara ve klasiklere yöneldim. Bu nedenle blogumda da artık bu tür kitaplar üzerine yoğunlaşacağım. 

    Şimdi gelelim bu ay aldığım ve hemen okumaya başladığım kitaplarıma. Felsefe dersinde distopyalardan bahsederdik ve bu iki kitap benim ilgimi hep çok çekerdi. Ben de bu nedenle direkt olarak bu iki kitabı listeme ekledim ve aldım. 

    Fahrenheit 451 isimli kitabı 11,25 TL'ye, Cesur Yeni Dünya isimli kitabı ise 12,16 TL'ye aldım. En sevdiğim kitap sitesi kitapyurdu.com olduğu için bu alışverişimde de orayı tercih ettim ve yaklaşık 3 gün içerisinde kitaplarım sapasağlam bir şekilde elime ulaştı. :)

     Şimdilik alışverişim bu kadardı ama tabii ki bol bol okumayı çok özlediğim için bir çok kitap almaya devam edeceğim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder