12 Temmuz 2014 Cumartesi

Yakut Kırmızı - Kerstin Gier (Yorum)




           Kitabın Adı: Yakut Kırmızı            
           Yazar: Kerstin Gier
           Çevirmen: Firuzan Gürbüz
           Yayınevi: Pegasus Yayınları
           Sayfa Sayısı: 351
           Baskı Yılı: 2013

    Bu kitabı yılbaşında kendime hediye olarak aldım ancak kışın sınav yüzünden pek okuyamadım. 

    Kitabı okurken bitirmek istemedim. Zamanı unutturabilecek kadar güzel bir kitap. Kitap bitince neye uğradığımı şaşırdım. "Ne zaman bitti!" dedim. 

    Gwendolyn normal sıradan bir lise öğrencisiyken 16 yaşına bastığında hayatı değişmeye başlar. Gwendolyn'in ailesi bir zaman yolculuğu geni taşıyor ve bu gen de Gwendolyn'e aktarılmış. Her şeye hazırlıksız yakalanır, zaman yolculuğu hakkında hiçbir şey bilmiyordur. Gen taşıyıcıları aslında doğduklarından beri zaman yolculuğu üzerine eğitilir ancak Gwendolyn'in ailesinde işler biraz ters gidiyor. 

 Aynı zamanın erkek gen taşıyıcısı da Gideon. Tahmin edersiniz ki onların arasında bir aşk olacak. Gideon ve Gwendolyn birlikte zamana ışınlanıyor, önemli bir görevin bir parçası oluyorlar. 

  Gideon kendini beğenmiş, her şeyde iyi olduğunu sanan yakışıklı bir tip. Gwendolyn ise hayaletleri görebilen (buna bayılıyorum), her şeye yeni gelmiş acemi biraz beceriksiz bir kız.

  Bu kitapta aslında çok fazla olay olmuyor. Yazar belli bir olay belirlemiş ve bunu uzatarak can sıkmadan yazmış. Karakterlerin isimleri biraz birbirine benziyor ve uzun ancak çok karıştıracağınızı sanmıyorum. Zaten kitabın sonunda Önemli Kişilerin Listesi var :) 

Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder