25 Temmuz 2014 Cuma

Uyanış - Jessica Shirvington (Yorum)



                           
                      Kitabın Adı: Uyanış
                      Yazar: Jessica Shirvington
                      Çevirmen: Deniz Başkaya 
                      Yayınevi: DEX Yayınları 
                      Sayfa Sayısı: 344
                      Baskı Yılı: 2014

        Kitap Dostları'nın yaptığı DEX Şöleni'ne ben de katılmak istedim ve zaten okumak istediğim Uyanış kitabını hemen okumaya başladım. Çok sürükleyici bir kitap değil ama çok da sıkıcı değil,bence.

       Kitap, çoğu kitapta olduğu gibi her şeyden habersiz bir kızın hayatını anlatarak başlıyor. Violet Eden annesini doğduğunda kaybetmiş. Her şey Violet'ın 16. yaşının son günlerini yaşarken başlıyor. 

     Bu kitapta, meleklerin özelliklerin diğer melekli kitaplardakilerden bira farklı. Örneğin; meleklerin özgür iradesi var Melekler ışık melekleri ve karanlık melekleri olarak ikiye ayrılıyor. Işık melekleri dünyada yaşamayı tercih ederek,karanlık melekleri kötülüklerinden dolayı dünyaya sürgün ediliyor. Bu yüzden de dünya artık güvenli değil.

     Violet ise bir Grigori. Grigori'ler koruyuculardır. Her Grigori'nin bir kader ortağı vardır. Kader ortağını tam olarak anlatamayacağım. Violet ve Lincoln kader ortağı ve hayatlarını sürekli birlikte geçirmişler. Bir de  Phoenix var ve beni nedense başlarda çok sinir etmişti -Saçlarının rengini ben de çok sevdim- ama sonradan alıştım ona da :) Violet ise iki erkeğin arasında kalan okuyucuları sinir etmeyi seven kızlardan biri. Sürekli ikisinin arasında gidip geliyor ve sırları açığa çıkarmaya çalışıyor.
 Daha güzel melek kitapları okumuşluğum var ancak bu da okunmayacak kadar kötü değildi. Bu tür kitapları çok merak ediyorsanız okuyabilirsiniz.

        "Biliyorum çünkü bir melek söyledi." 

Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder