6 Ağustos 2014 Çarşamba

Zümrüt Yeşil - Kerstin Gier (Yorum)




           Kitabın Adı: Zümrüt Yeşil
           Yazar: Kerstin Gier
           Çevirmen: Firuzan Gürbüz
           Yayınevi: Pegasus Yayınları
           Sayfa Sayısı: 461
           Baskı Yılı: 2013

      Kısa zamanda favori kitaplarımın arasına giren Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi'nin de son kitabının yorumuna geldik. Gerçekten çok beğendiğim ve konusu da ilgimi çeken bir seriydi.

     Serinin diğer kitaplarının yorumlarına buradan ulaşabilirsiniz; Yakut Kırmızı ve Safir Mavi 

       Bitmesini gerçekten istemedim. İçinde şaşırtıcı,komik, eğlenceli ve heyecanlı anlar yatan bir kitaptı.Kitapta herkesin şikayetçi olduğu konu kitabın sonuydu. Keşke yıllar sonrasına gidip birazcık olanlardan bahsetseydi. Gideon,Gwendolyn,Leslie ve Raphel,Kont ve hatta Charlotte'un bile geleceklerini merak ediyorum. Kitabın sonu merak içinde bıraktı. 

  Karakterlerden önceki yorumlarda bahsetmiştim zaten bu yorumda genel olarak seriye bakıyorum. Upuzun aşklı bir seri adı olduğu için ilk başta ağırlık maceradaydı. Gwen'deki o cesarete hayran kaldım doğrusu,tebriklerimi iletiyorum. Gwen'in hayaletlerle konuşmasını çok seviyorum, genelde çok eğlenceli konuşmaları oluyor. Kitap bitince en çok Xemerius'u özleyeceğim onun gibi manyak ve komik bir hayalet tekrar bulunamaz. 

    Pegasus Yayınları'na o güzel mi güzel kapaklardan, bölüm aralarındaki süslü kenarlardan ve özellikle de karton gibi kalın olan kağıdından dolayı çok teşekkür ederim. Kitaba yanlışlıkla kahve döktüğümde o karton kağıtlar çok dağılmamasını sağladı :D

    Seriyi şiddetle tavsiye ederim. Her şeye rağmen çok çok beğendiğim bir seriydi. Daha fazla uzatmadan burada bitiriyorum ama söylemek istediğim çok şey var. Okuyanların ve okumayanların yorumlarını bekliyorum :)

Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder