1 Ağustos 2014 Cuma

Safir Mavi - Kerstin Gier (Yorum)






            Kitabın Adı: Safir Mavi
            Yazar: Kerstin Gier
            Çevirmen: Firuzan Gürbüz
            Yayınevi: Pegasus Yayınları
            Sayfa Sayısı: 361
            Baskı Yılı: 2013 
            

     Serideki favori kitabım bu da olmadı ama seriyi çok sevdim. Favori serilerim arasına girmeyi başardı. 

      Kitapta yine kısa bir zaman sürecinden bahsediyor. Seride toplasanız en fazla 2 hafta geçiyor zaten. Kitap, ilk kitabın kaldığı yerden devam ediyor. Kitapta beni gerçekten şaşırtan bölümler oldu. 

     Zaman yolculuğu işi şahsen benim çok hoşuma gitti. Kötü tek tarafı saatlerini bodrumda heba etmesi ve şu Saint German Kontu ile sürekli karşılaşmak ve ona katlanmak zorunda kalması. Suarede Gwen'in sarhoş olması beni çok eğlendirdi. Onun da salaklıkları vardı ama onlara rağmen yine de çok tatlıydı.

    Gideon'un gidip gelen garip davranışları sinirimi çok bozdu. Özellikle kitabın sonunda öyle bir şey hiç beklemiyordum ve çok şaşırdım. Bu sonu okuduktan sonra seriye ara verebileceğinizi ya da bırakabileceğinizi sanmıyorum meraklandırıcı bir sonu vardı. Gwen'in arkadaşı Leslie'ye hayranım çok zeki bir kız ve bütün olayları çözebiliyor. 

    Kitapta en çok sevdiğim karakter Xemerius. İyi ki o gün kilisede karşılaşmışlar ve peşinden gelmiş. O, çok komik, eğlenceli bir hayalet. Durumlara gayet uygun ve komik eleştirileri, avizlere asılması ve arada ağzından su kaçırmasına bayılıyorum. Daha Xemerius ile ilgili bir milyon özellik yazabilirim ama kendimi tutuyorum.

     Siz de macera sever bir okursanız bu seriyi okumalısınız. Serideki aşk sanki arka planda gibiydi daha çok macera vardı. Kısa yazıp uzun yorumu son kitaba bırakacaktım ama bu da uzun oldu. Sizlerin de yorumlarınızı bekliyorum! :D

Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder