27 Eylül 2015 Pazar

KVBT 13. Tur 3. Gün: Kuzey Masalı | Yorum





                     

                     Kitabın Adı: Kuzey Masalı
                     Yazar: Zeliha Eren
                     Yayınevi: Ephesus Yayınları
                     Sayfa Sayısı: 574
                     Baskı Yılı: 2015


      Bu seferki blog turumuzun kitabını ben çok sevdim. Bol renkli ve eğlenceli bir kitap olan Kuzey Masalı'nı okuduk hepimiz.

    Masal çok renkli, neşeli, eğlenceli ve sakar bir kız. Ancak bu sakarlığının ona hayatının aşkını getireceğini bilmiyor. Yurt dışında bilgisayar mühendisliği okuyan Masal ailesini ziyaret etmek için Türkiye'ye döner. Sakarlıklarıyla meşhur olan Masal uçakta bir adamın kafasına bavulunu düşürür ve eğlence tam burada başlar çünkü kafasına bavul düşürdüğü adam Kuzey'dir. Kuzey sert, inatçı, kıskanç ve sinirli bir adam ve Masal'ın sakarlığından dolayı sinirlenmeye başlar. Kuzey sinirden Masal'ı öldürmeyi bile düşünürken Masal ortamdan hızla kaçar. Ancak tabii ki paçayı Kuzey'den kurtaramamıştır ve daha havaalanından çıkmadan Masal'ın sakarlıkları sayesinde yolları yine kesişir. Bu ufak sorunlardan dolayı Kuzey'in arkadaşı Zack, Kuzey'in Masal'ı eve bırakmasını teklif eder. Ufak çaplı sinirlerden sonra zor da olsa Kuzey kabul eder ve Masal'ı eve bırakır.

  Kuzey çok zengin, yakışıklı bir iş adamı ve ajandır. Kendi şirketini yönetirken bir de insanların bilmediği Bilişim İstihbarat Servisi (BİS) adlı gizli bir örgütte ajanlık yapmaktadır. Kuzey'in bir görev için gidip gizli bir çanta alması gerekmektedir ve aynı gün Masal da arkadaşıyla buluşacaktır. Ancak arkadaşı Masal'a yanlış koordinatlar verir ve Masal kendini birden çok tenha bir yerde silah sesleri arasında bulur. Gizlenmeye çalışırken Kuzey, Masal'ın kırmızı saçlarını görür ve onu tanık olmaması gerektiği bir olaya şahit olduğu için BİS'e götürür. BİS'te Masal'a ne olacağı düşünülürken Kuzey'in Masal'a bakması, onu koruması gerekmektir ve Kuzey başına çok büyük bir bela almıştır, hem de Kızıl Bela.


"Sen benim Masal'ımsın. Kuzey Masalı'sın. Benimsin, Masal! Bunu aklına, kalbine, tüm hücrelerine yaz."

   Kitap başta çok kalın geldi, aşk kitaplarında bazen çok sıkılırdım ve eğer bunda da sıkılırsam ne yapacağımı düşünüyordum ama kitaba başlar başlamaz sevdim. Masal'ın sakarlıkları kitaba çok büyük eğlence katmış. Kuzey'in sinirlenmelerine biraz sinir oldum, her şeye bağırıyor, kızı tutup kaldırıyor, her şeye karışıyor filan. Gerçek hayatta Kuzey gibi birini bulsam kavga ederiz gibime geliyor.

   İlk bölümden son bölüme kadar bol bol güleceksiniz. Ben kitabı bitirdiğimde yüzümde büyük bir gülümseme vardı. Sonu kesinlikle çok güzeldi. Ayrıca aralara katılan macera bölümleri de çok hoşuma gitti. Aşk ön plandaydı ama aşktan bunalmayacağınız hareketli bölümleri olan bir kitaptı. Ben çok beğendim, aşk kitabı arayanlara öneriyorum ^-^

Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder