10 Ocak 2016 Pazar

Kitap Alışverişi #3 - Ankara Kitap Fuarı



    Merhabaa! Bu yıl Ankara Kitap Fuarı geçen senelere göre daha güzeldi. Geçtiğimiz senelerde pek fazla yayınevi gelmez onların yerine kitapçılar olurdu. Kitapçılarda kitaplar farklı olurdu fiyatlar farklı olurdu aradığınızı bulmanız zorlaşırdı. Ancak bu sene kitap fuarına birkaç yayınevi katılmıştı. İthaki, Pegasus, Yabancı, Ephesus, Aspendos, Nemesis, Agapi, İletişim, Martı Yayınları gibi pekçok yayınevi katılmıştı. İçlerinde gözüm en çok Go Kitap ve Dex Yayınları'nı aradı ancak onlar fuara katılamamışlar.

   Fiyatlara gelecek olursak Pegasus Yayınları %40 indirim adı altında kitaplara çok az indirim uygulamıştı malesef ancak şaşırmadım, internetteki fiyatlar daha ucuzdu. Nemesis ve Aspendos Yayınları çok iyi indirimler uygulamıştı bazı kitaplar 10 TL'ydi veya 3 kitap 20 TL'ydi. Ben en çok Yabancı Yayınları ve İthaki Yayınlarından kitaplar aldım. 


     





    İthaki Yayınları'ndan Doctor Who'nun bende eksik olan bütün kitaplarını aldım. Tanesi 10 TL'ydi. Yabancı Yayınları ve İthaki Yayınları aynı standta olduğundan ve oradan baya bir alışveriş yaptığım için 25 TL ödemiş oldum.










   Fuara girer girmez ilk Yabancı Yayınlar'na gidip Lola ve Komşu Çocuk ile Kurucunun Kızı'nı aldım. Devrimin Kızı'nı alsam mı karar veremedim o yüzden fuarı dolaştım ve geri dönüp Devrimin Kızı'nı da aldım. Lola ve Komşu Çocuk'a 18 TL dediler Kurucunun Kızı ve Devrimin Kızı'nın her birine 17 TL dediler. Ama dediğim gibi aynı standtan 6 tane kitap almış olunca yandakilerin her birine 15 TL ödedim. Lola ve Komşu Çocuk'un rozetleri yoktu ama standtaki tatlı abla bana Kırık Kalpler'in rozetlerini verdi ^-^










   Ardından Ephesus Yayınları'na gidip Karmakarışık ve Darmadağınık'ı aldım. Zaten indirimli fiyatları 15 TL'ydi bu nedenle fazladan bir indirim uygulamadılar. İkisine de 30 TL ödedim içine de birkaç çikolata ve ayraç koydular ^-^











    Bu fuarda İthaki Yayınları'na 25, Yabancı Yayınları'na 45 ve Ephesus Yayınları'na 30 TL ödeyerek toplamda 100 TL ödeyerek fuardan ayrıldım. Diğer yayınevlerinden de bolca ayraç topladım ^-^ Tabii ki bir TÜYAP değildi ama yine de güzel bir fuardı. İstediğim yayınevleri vardı ve favori standım Yabancı Yayınları oldu. Ankara Kitap Fuarı da git gide daha güzel olur umarım ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder