7 Ocak 2016 Perşembe

Kağıttan Kalpler - Courtney Walsh (Yorum)







                           Kitabın Adı: Kağıttan Kalpler
                           Yazar: Courtney Walsh
                           Çevirmen: Buse Barış
                           Yayınevi: Arkadya Yayınları
                           Sayfa Sayısı: 456
                           Baskı Yılı: 2015

    
       Biraz geç de olsa okul yoğunluğum bitti ve kitabı okuma fırsatım oldu. Elime aldıktan sonra beni mutlu bir hikayeye sürükledi hemen ^-^

    Öncelikle kitabı bizlere bir sürü kalp eşliğinde gönderen Arkadya Yayınları'na çok teşekkür ederim. Şimdi gelelim kitabın konusuna. Abigail, geçmişinde yaşadıklarından dolayı aşka küsmüş, babasından ona kalan kitabevini işletmektedir. O kitabevini büyütme hayalleri vardır. Ancak Jacob kitabevinin olduğu binayı satın alır. Jacob ve Abigail arasında nefretle başlayan bir ilişki doğar.Her ne kadar Abigail aşka küsmüş olsa da bir kitabın içerisinde aşk sözleri yazılmış kalpleri görünce, bu notların kime yazıldığını merak eder ve çifti araştırmaya başlar. Böylelikle bir peri masalına girer. 

     Abigail, hayallerini gerçekleştirmek isteyen, kırgınlıklarla dolu bir kadın. Nefret edeceğiniz hareketler yapmayan, çok nadiren sinirlerinizi bozan bir karakter yazmış yazar. Bu da benim kitabı beğenmemi sağlayan en büyük etkenlerdendi. Jacob ise gizemli, geçmişi üzüntülü bir doktor. Kitapta en merak ettiğim noktalar Jacob'un hayatının geçtiği yerlerdi, geçmişini çok merak ettim ve okudukça üzüldüm.
"Sen benim gerçekleşen hayalimsin."

    Yazar kitapla vermek istediği duyguları gayet iyi vermişti. Akıcı bir şekilde yazmıştı ve olaylar güzel bir şekilde ilerledikçe okuyasınız geliyordu. Karakterlerin özellikleri çok hoşuma gitti, okudukça onlara bağlanmamı sağladı. Kitabı okudukça karakterleri sevdim, karakterleri sevdikçe geçmişlerini merak ettim. Sizlerde sıcak hikayeleri seviyorsanız okumanızı öneririm ^-^

Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder