1 Nisan 2016 Cuma

Darmadağınık - Emma Chase (Yorum)







                         Kitabın Adı: Darmadağınık 
                         Yazar: Emma Chase 
                         Çevirmen: Deniz Beril Bacaklılar
                         Yayınevi: Ephesus Yayınları
                         Sayfa Sayısı: 382
                         Baskı Yılı: 2015

   Merhaba! İlk kitabını çok beğendiğim bir serinin ikinci kitabını da bir çırpıda okudum. Yorum biraz gecikmiş oldu ancak sınavlar ve okul derken fırsat bulabildiğim ilk boşlukta yazmaya başladım. Keyifli okumalar ^-^

   Bildiğiniz gibi ilk kitapta Kate ve Drew ikilisi bir kavga ile ayrılıyorlardı. Drew'un aşk acısını ve ardından barışmalarını okuyorduk. Bu kitap o olaydan iki sene sonrasını Kate'in ağzından anlatıyor. Karakterlerimiz iki sene boyunca ilişkilerini aynı ev içerisinde tartışmasız bir şekilde yürütmüştür ancak bu ilişki daha da güzel bir yere gidecekken Drew'un yine anlayıp dinlemeden tepki aldığı bir olay ile ikilimizin arasında sıkıntı çıkıyor. 
"Birkaç metre ötemde duruyor. Ama ben, aramızda çok daha büyük mesafeler hissediyorum."
     Yazar, yine yapacağını yapmış. İlk kitapta en çok sevdiğim şey yazarın kalemiydi, sanki sizinle sohbet eder gibi anlatıyordu olayı. Bu kitapta da en bayıldığım şey o oldu. En başta Drew'u istedim, olayı bir erkek ağzından dinlemek çok eğlenceli gelmişti, hatta yazar Kate'i aynı eğlencede yazamamış da demiştim. Ancak zamanla alıştım ve en az Drew'un ağzından okurken eğlendiğim gibi eğlendim.

     İlk kitapta gayet güçlü bir karakter gibi duran Kate'in aslında ne kadar sevgi dolu ve kırılgan bir kadın olduğunu öğreniyoruz bu kitapta. Kate'i bazı açılardan kendime benzetiyorum ve bu yüzden onu her okuyuşumda daha da çok sevdim. Güçlü bir profil çiziyoruz ama özümüzde en ufak bir darbede yıkılabiliyoruz. Kate de aynen böyle, içinde fırtınalar kopuyor ama dışarı mutlu gözükmeye çalışıyor. Drew deseniz ilk kitaptakinin aynısı. Kendi kafasına eseni, bildiğini sandığı şeyi okumaya devam ediyor. Ama sorun şu ki hiçbir şey bildiği yok, tek yaptığı her şeyi mahvetmek. Bu kitapta yaptığı saçmalık yüzünden siz de onu öldürmeyi gerçekten isteyeceksiniz. Okuyan herkese önerim asla Drew'un yaptığı gibi bir hata yapmayın önce bir dinleyin, yoksa sonu pek hoş olmuyor.

    Okurken çok eğlendiğim ve aynı zamanda sinir krizleri geçirdiğim bu serinin üçüncü kitabını da okuyacağım. En yakın zamanda almayı düşünüyorum, sizlere de kesinlikle öneririm bu seriyi ^-^

Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder