17 Nisan 2016 Pazar

KVBT 16. Tur 4. Gün: Beni Yeniden Sev | Müzik Listesi ve Cast Seçimi



    Merhabaa! Beni Yeniden Sev turumuzun 4. gününde sizlere müzik listesi ve kitap için düşündüğümüz, hayalimizde canlananlara göre bir cast ekibi sunacağız. Kitap çok sakin ve bazen eğlenceli olduğu için müzik listesini bunları düşünerek hazırladım. Kitap okurken müzik dinlemek isteyenlere gelsin bu liste ^-^


    Gelelim cast seçimine. Kitapta aslında genel olarak Aidan ve Lily üzerinde duruluyor. Diğerlerine pek önem verilmiyor. Bu nedenle ben ana karakterler dışında bir karakter için daha cast seçeceğim. Cast seçimi konusunda çok iyi değilimdir, genelde karakterlerin kitaptaki fiziki özelliklerine dikkat etmem ve kendi kafamda bir şeyler kurarım. Bu nedenle ufak uyumsuzluklar olabilir, şimdiden uyarayım ben ^-^

Aidan Kincaid






         



     Aidan, bir itfaiyeci ve arama-kurtarma ekibi üyesi olduğu için gayet kaslı ve uzun boylu biri. Esmer bir ten rengine sahip. Boy, kas ve yüz şeklinden en iyi Tyler Hoechlin yakışırdı bu güçlü karaktere bence ^-^  












Lily Danville








            Lily, yeşil gözlü, zayıf, çekici güzellikte bir kadın. Geçmişinde yaşadıklarına rağmen ayakta durabilen güçlü bir karakter. Bu güzel kadın için de Emilia Clarke'ı seçiyorum ^-^















Gray Kincaid







     


    Gray, Aidan'ın ağabeyidir. Bir Kincaid gibi güçlü bir karakterdir. Fiziki olarak da esmer, kahverengi gözlü ve güçlü bir yapısı var. Bu karakter için uyar mı bilmem ama Daniel Gillies'i seçiyorum.












     Bir sonraki turda görüşmek üzere ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder