15 Nisan 2016 Cuma

KVBT 16.Tur 2. Gün: Beni Yeniden Sev - Jill Shalvis (Yorum)








                           Kitap Yorumu: Beni Yeniden Sev
                        Yazar: Jill Shalvis
                        Çevirmen: Merve Altıparmak
                        Yayınevi: Nemesis Kitap
                        Sayfa Sayısı: 407
                        Basım Yılı: 2016


    Merhabaa! Kitap Vampirleri ile Blog Turu olarak bu turda Beni Yeniden Sev'i okuduk. Baharı tam anlamıyla yansıtan bu güzel kapağa sahip kitabın yorumunu sunayım sizlere ^-^

     Aidan Kincaid, Cedar Tepesi'nin popüler ve yakışıklı kurtarıcısıdır. Kasabanın itfaiyecisi ve arama-kurtarma ekibinin önemli bir üyesidir. Lily Danville ise yıllar önce Cedar Tepesi'nde yaşadığı büyük kayıplardan kaçmak için hem Cedar Tepesi'ni hem de Aidan'ı terk etmiştir. Bu terk edilmenin üzerine Aidan kalbini kapatmıştır. 

   Ta ki bir gün Lily kasabaya döner ve geçmişiyle yüzleşir. Lily'nin kasabaya dönmesi Aidan için de büyük bir şok olur. Kitapta bu ikilinin yaşayacaklarını okuyoruz. Aynı zamanda geçmişlerinde neler yaşadıklarını öğreniyoruz.
"Sen ve diğerleri, ne görmenize izin verirsem onu görüyorsunuz."
    Kitabın konusu diğer aşk romanlarından pek farklı değildi ancak akıcı bir şekilde yazılmıştı bu nedenle hiç sıkılmadan beğenerek okudum kitabı. Karakterlerin geçmişlerinde yaşadıkları acılar ve kayıplar gerçekten fazlaydı. Kitabı okurken geçmişlerinde neler yaşadıklarını o kadar merak ettim ki öğrenebilmek için hızlı hızlı okudum. 

    Lily karakterini kesinlikle çok sevdim. Yaşadığı acılara rağmen hayatına devam edebilmiş, ayakta durmuş güçlü bir karakterdi.  Aidan ise çok yorucu bir hayata sahip. Başında büyük dertler var ve o bunlarla uğraşmak zorunda kalan ama bıkmayan biri. Sanırım en çok istediğim şey güçlü biri olmak bu yüzden güçlü karakterlere bir sempatim var. İkili arasında ufak eğlenceli atışmalar vardı ki bunlar sizi kesinlikle çok eğlendirecek. 

    Kitabın kapağını ve içerisindeki ok tasarımı çok hoşuma gitti, basımı çok güzeldi. Konuyla alakalı olmaktan çok ikilinin birlikteykenki içlerindeki neşelerini gösteriyormuş gibi cıvıl cıvıl. Çeviri açısından güzeldi ancak gözüme takılan yazım hataları birazcık fazlaydı. 

    Hem eğlenmek, hem geçmişteki sırları çözmek arada bir de duygulanmak istiyorsanız belki de aradığınız kitap budur ^-^

Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder