25 Nisan 2016 Pazartesi

KVBT 17. Tur 1. Gün: Oyuncu | Alıntılar



    Selaam! Bu turda sizlere hoşuma giden alıntıları topladım. Ufak bir uyarı; eğlenceli bir kitap olduğu için çok duygusal sözler beklemeyin ^-^ Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar ^-^


Sen eğlenmeyi fazla seviyorsun Chad. Bu anlamda da tam bir oyuncusun.
"Sana en iyi oyunumu sergilediğime ve senin de onu kötü olarak adlandırdığına inanamıyorum. Kırıldım."
"Seni istiyorum. Zaman kaybetmek istemiyorum. Sana ihtiyacım var. Şimdi."
İlk bakışta aşk diye bir şey yoktu ama ilk bakışta arzu vardı ve güçlü arzular, hızla daha fazlasına dönüşebilirdi.
İkinci kez benden kaçacağına gerçekten inandın mı Bridget?
"Kulüp neredeyse pes etti. Seni istiyorlar ama kötü ününü istemiyorlar."
"Egon beni şaşırtmaktan asla vazgeçmiyor."
"Evet, bunu yapmamalıyız. Ama bunu istemediğini söyleyebilir misin?"
"Hayret verici bir egon var."
"Hayret verici tek şey bu değil ama sen bunu zaten biliyorsun."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder