27 Nisan 2016 Çarşamba

KVBT: 17.Tur 3.Gün: Oyuncu - Jennifer L. Armentrout | Yorum







                           Kitabın Adı: Oyuncu
                           Yazar: Jennifer L. Armentrout
                           Çevirmen: Talin Ataman
                           Yayınevi: DEX Plus
                           Sayfa Sayısı: 208
                           Baskı Yılı: 2016

       

       Selaam! Kitap Vampirleri ile olan turumuzda Gamble Kardeşler Serisi'nin turunu yapıyoruz. Aslında ilk kitap olan Sağdıç için de tur yapılmıştı ancak ben tura sonradan katıldığım için Sağdıç turunu kaçırmıştım. İlk kitabı okumadan serinin ikinci kitabını okudum. Ancak her kitapta farklı bir kardeş anlatıldığı için büyük eksiklikler yaşamadım. 
 
      Chad, Gamble kardeşlerin ortancası, kadınlarla olan yakın ilişkilerinden dolayı magazinde kötü ünü olan yakışıklı, çekici bir beyzbol oyuncusudur. Her gece kulüplerde takılan Chad, gittiği Deri ve Dantel isimli bir gece kulübünde kızıl bir kadına gönlünü kaptırır. Bridget, renkli, yalnız ama bundan mutlu olan kendini işine adamış bir kadındır. Bir gece arkadaşı ile takılmak için Deri ve Dantel'e gider. Chad, Bridget ile ilgilenmeye başlar. Bridget, Chad'i tanımaktadır, ancak magazinlerden değil. Chad'in kardeşi Chase'in eşi olan Maddie aslında Bridget'in patronudur. O gece yaşananlar sırasında Bridget Chad'e inanmaz onun tam bir oyuncu olduğunu düşünerek ortadan kaybolur. Çok kısa bir süre sonra Chad'in kötü ünvanı sayesinde bir işbirliği içerisine gireceklerdir.

    Daha önce Jennifer L. Armentrout'un Lanetli kitabını okumuş ve bayılmıştım. Bu kitaba da bayıldım. Yazar karakterler arasında ufak çekişmeler yazarak kitaba büyük bir eğlence katmıştı bence. Daha önce neden bu kadının kitaplarını okumadığımın pişmanlıklarını yaşamaktayım. Akıcılık ve eğlence açısından çok güzel bir kitaptı. Karakterler çok güzeldi, sinir olduğum hareketleri yoktu aksine inatlaşmaları beni eğlendirdi.

    İlk kitabın konusunu dahil okumadan ikinci kitabı okuduğum için yaşadığım tek eksiklik Chase ve Maddie'nin kim olduğuydu. Ancak onları da araştırmadan bile anlayabildim. Yani serinin ilk kitabını okumadan başlayınca çok bir şey kaybetmiyorsunuz.

   Kapağa değinmeden geçemeyeceğim çünkü dayanamadım. Gerçekten hiç beğenmedim baktıkça "Daha yakışıklı biri yok muydu bu ne yapmacıklık?" diye düşünüyorum. Kitabın konusunu beğendikten sonra kapak çok ilgimi çekmez şahsen ama konusunu okuyacak kadar dikkatimi çekmesi için de biraz güzel bir kapak olmalıydı bence. Kitapta yazım yanlışlarıyla karşılaşmadım, akıcılığı bozan dikkati dağıtan yanlışlardan uzak olmasına sevindim. 

      Bol inatlaşmalı, eğlenceli su gibi akıp bitecek bir kitap arıyorsanız öneririm, bir göz atın ^-^

Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder