19 Mayıs 2016 Perşembe

Kitap Alışverişi #4 - Kitapyurdu Alışverişim



     Bu seferki alışverişimizi Kitapyurdu.com'dan yaptık. Çünkü bu alışverişin asıl amacı Silber'i almaktı ve ön siparişe Kitapyurdu'nda çıktığı için kitabımı oradan direkt sipariş verdim. Bu sayede de Kitapyurdu'nu denemiş oldum ve bayıldım.

    Malesef ki yukarıdaki kitaplardan sadece Silber bana ait diğer ikisi aileden isteyenlere ancak bu beni üzmüyor çünkü önümüzdeki ay yaz tatiline girerken okumak için baya bir kitap alacağım ^-^

    Gelelim alışverişin detaylarına Silber'in ikinci kitabını çok uzun zamandır bekliyorum bu yazara bayılıyorum. Bu nedenle çıkacağını öğrenince hemen sipariş verdim 22.75 TL ödedim. Annem Pinokyo'nun Rüyası'nı okumak istiyordu bu nedenle o da onu 11 TL'ye aldı. Kardeşime de kitap okumayı öğretmek istediğimiz için herkes tarafından sevilen Küçük Prens'i aldık. Ona da 4,90 TL verdik. Tabi ki onlara alınmış olması okumayacağım anlamına gelmiyor, o kitapları ben de okuyacağım ^-^

   D&R'ın internet sitesi dışında daha önce internetten kitap alışverişi yapmamıştım. Ancak Kitapyurdu.com'u daha çok sevdim. Sevme sebebimin en önemlisi hızlı kargoydu. Cuma günü sipariş verdim ve hafta sonuna denk gelmesine rağmen pazartesi elimde oldu kargom. Ayrıca 30 TL üzerinde kargonun ücretsiz olmasına da çok sevindim. Kitaplar özenle bir kutuya konulmuş ve hepsi tek tek paketlenmişti. Korumak için uğraşan bir site. Bu sebeplerden dolayı Kitapyurdu.com'a çok teşekkür ederim ve bir sonraki alışverişte görüşmek üzere ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder