29 Temmuz 2016 Cuma

Kitap Alışverişi #6 - D&R Alışverişim

     


      Merhaba! Malum yaz geldi ve boşluktan fazlasıyla kitap okumaya başladım. Geçen aylarda aldığım kitaplar tabi ki ay içerisinde bitti. Ben de dayanamayıp ufak bir alıveriş yaptım. D&R'da bu ay iyi bir indirim vardı ancak benim alacak çok kitabım olmadığı için 2 kitap aldım sadece. Ve kitapların kargoya verilmesi ve elime ulaşması tam 1 hafta aldı nedenini anlayamadım ama biraz gecikme oldu bu sefer. Gelelim kitaplara ^-^

    Geçen ay Veliaht Prenses'i okudum ve bitirdim. Bu seriyi o kadar özlemişim ki devamını hemen okumak istedim. Bu nedenle daha ben Veliaht Prenses'i yeni almışken çıkan Taç kitabını aldım. Bu kitaba 17 TL civarı bir para ödedim. 

     İkinci olarak da ablamın çok istediği ve benim de konusunu beğendiğim bir kitabı aldık. Küçük Siyah Elbise. Biz ailecek böyle gizemli tarihi kitaplara bayılırız. Eminim bütün aile okuyacaktır ^-^ Bu kitabı da 9.90 kampanyasından aldım.

    Bu seferlik alışverişim de bu kadarcık. Bir sonraki alışverişte ve bu kitapların yorumlarında görüşmek üzere ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder