30 Temmuz 2016 Cumartesi

Çöl Rüyası: Aşk Ateşi - Ayşe Ebru Tezcan (Yorum)







                       Kitabın Adı: Çöl Rüyası-Aşk Ateşi
                       Yazar: Ayşe Ebru Tezcan
                       Yayınevi: DEX 
                       Sayfa Sayısı: 376
                       Baskı Yılı: 2015


       Merhabaa! Geçen sene yazın aldığım ama bir türlü okuyamadığım kitabı bu sene okudum. Sonunda. 

       Omar Al-Ahdal, Duabi'nin yakışıklı zenginlerinden. Bir gün tur için Türkiye'ye gelir ve ona Serap rehberlik eder. Serap Omar'ın ilgisini çeker ve Omar Serap'a pahalı hediyeler göndererek oteline davet eder. Bu hareketi Serap'ı sinirden deliye çevirir ve Omar'a haddini bildirmeye gider. İkili arasındaki aşk Omar'ın bu kötü davranışı ile başlamış olur. 
"Bir anda dünyama giren ve bir Arap masalında çıkma prensti sanki."
    Omar yakışıklı, zengin, çapkın, etkileyici ve kararlı bir kişi. Serap çalışkan, başarılı bir karakter ve aslında ikisini de sevdim. Omar ilk hareketinden sonra Serap'a karşı hep iyi ve koruyucu davrandı. Omar'ın ailesini Serap'la olan ilişkisine baya karşı çıktı ve tahminimce diğer kitaplarda da sorun çıkaracaklardır. 

   Benim kurtulmak istediğim tek karakter Can. Yaptığı hareketler çok itici ve umarım diğer kitaplarda olmaz çünkü onun sahneleri her ne kadar kitaba aksiyon katsa da beni biraz soğuttu. 
   
    Kitabı okurken bir türlü 'gerçek olamayacak kadar peri masalı' düşüncesinden kurtulamadım. Ve bu okurken hikayeye bağlanmamı biraz engelledi. Olaylar biraz hızlı gelişti bence. Ben ilk kitapta aşkları yavaş yavaş anlatılır, aileler sorun çıkarır, bütün o duygular verilir diğer kitaplarda da evlenirler diye düşünmüştüm ancak beklediğim gibi olmadı ^-^ Genelde bir çiftin tam olarak aşk kısmını okumayı severim. Keşke bu kadar hızlı atlanmasaydı o duygu dolu anlar. 

    Seri 3 kitaplık olacakmış ve ben diğer kitaplarda ne anlatacaklar merak ediyorum ^-^

Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder