21 Eylül 2014 Pazar

Bir Türk Masalı Duygu - Işıl Parlakyıldız (Yorum)





              

                Kitabın Adı: Bir Türk Masalı Duygu
                Yazar: Işıl Parlakyıldız
                Yayınevi: Müptela Yayınları
                Sayfa Sayısı: 672
                Baskı Yılı: 2014


         
         
        "İyiyim...İyiyiz...Biz hep iyi oluruz" diyerek başlıyoruz kitaba.


       Duygu çok acılar yaşamış bir genç kızımız, hayatın tadını çıkarması gereken yaşlarda hayat karşısına kötü şeyler çıkarmış diyebiliriz. Ama yaşanılan kötü olaylar da bir yere kadar. Bizimkinin hayatı bu üç belalı deveyle güzelleşmiş.

      3 devemizden birincisi Sedat; Sado, bunların abileri gibi. Dediğim dedik birisi. Duygu Sedat'ı her şeyi olarak görür aynı şekilde Sedat da öyle. Ali, biraz kız meraklısı, tabi ki kafamda çok yakışıklı bir imajı oluştu, eğlenceli bir devemiz. Son olarak Bekir ise en sessizi, yaşadığı bazı şeyleri yıllarca içinde saklamış biri ama tabi ki bir kaç bölüm Bekir'in yaşamına tanıklık edeceğiz.

Tabi bu develer Duygu'yu öyle bir sahiplenmişler ki ne adım atsa anında haberleri olacak bir örgüt kurmuşlar sanki. 3 erkeğin hayatındaki değerli tek kız. Eline iğne batsa korkan hemen yardıma koşan 3 erkek.

Kitabı ilk açtığımda "Bu kız bu kadar korunacak, sahiplenilecek ne yaşadı?" demeden geçemedim, hemen yaşadıklarını öğrenmek istedim. Tabi neler yaşadığını unutmaya çalışan kızımızdan kitabın başında geçmişini anlatmasını bekleyemeyiz.

"Sen ne güzel dans ediyorsun öyle" dedim hayretle. "Seninle ancak" dedi gözlerime bakarak.

"Sen benim için fazlaydın, fazla mükemmel, fazla masum, halen de öylesin."

Yazmak istediğim o kadar çok şey var ama kitaptan öğrenin istiyorum. Kitap sizi ağlatsın, kitap sizi güldürsün istiyorum. Biraz da merak edin istiyorum ^-^

Kitap oldukça maceralı. Elimden bırakmadan okudum diyebilirim.

Puanım: 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder