18 Ekim 2014 Cumartesi

Sessizlik - Becca Fitzpatrick (Yorum)





                Kitabın Adı: Sessizlik 
                Yazar: Becca Fitzpatrick
                Çevirmen: Sevinç Tezcan Yanar 
                Yayınevi: Pegasus Yayınları
                Sayfa Sayısı: 416
                Baskı Yılı: 2013

*Önceki kitapları okumayanlar için spoiler olabilir*
  
   Nora kaybolmuştur. Ve birden bir gün kendini mezarlıkta uyanırken bulur. Ancak son altı aya dair hiçbir şey hatırlamamaktadır. Biricik aşkı Patch'i de hatırlamamaktadır.

  Nora ortalıkta yokken annesi Hank Millar'la çıkmaya başlamıştır. Bir akşam yemeğine çıkarlar ama Nora yemekten kalkıp dışarı çıkar ve mükemmel yetenekleriyle başını yine belaya sokar. Tabi ki şaşırmadım alıştım :D 

  Bu beladan Nora'yı Jev adında biri kurtarır. Aslında Jev'i hepimiz tanıyoruz çünkü o biricik aşkımız Patch. Jev, Nora'ya yardımcı olurken Nora Jev'e aşık olur. 

  Ben hafıza kaybını öğrendikten sonra tabi ki çok sinirlendim ve her şey başa saracak, bütün olayları tekrar öğrenmeye, çözmeye çalışacağız diye çok korkmuştum. Kitabın yarısı öyle ancak diğer yarısında farklı olaylar olmaya başlıyor. Bu nedenle kitabın ilk yarısı gayet can sıkıcı ve sinirlendiriciydi.

  Nora Patch'in onun için ne anlam ifade ettiğini hatırlayacak mı? Hafızasına geri kavuşacak mı? Annesi ve Hank ne olacak? Bütün bunların cevabı kitapta, okumanızı tavsiye ederim, güzel bir devam kitabıydı.


Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder