14 Kasım 2015 Cumartesi

Zor Aşk - Lisa Turner (Yorum)




                         

                     Kitabın Adı: Zor Aşk
                     Yazar: Lisa Turner
                     Yayınevi: Fenomen Kitaplar
                     Sayfa Sayısı: 312
                     Baskı Yılı: 2014


     Merhaba! Bugün Lisa Turner'ın ilk romanı olan Zor Aşk'ın yorumuyla buradayım. Kitabı geçen hafta yazarımız sayesinde okudum ve şu anda da Facebook sayfamızda yarışmasını yapıyoruz. 

    Lillian kızıl saçlı, yeşil gözlü ve güzelliğiyle herkesi büyüleyen soylu bir kadın. Ama bu güzelliğinin arkasında asi ve inatçı bir kadın yatmaktadır.  

   Christian ise yakışıklı soylu ve zengin bir adamdır. Onun da gizli özelliği çapkınlığı ve akıllı olmasıdır. Kendi ayakları üzerinde durabilmek için ailesinden uzakta yaşamaktadır. 7 yıl sonra bir sürpriz yapıp ailesini geri döner ama karşısına çıkan kişi kendisi için bir sürpriz olur. Tahmin edebileceğiniz gibi karşısına çıkan kişi çocukluğundan beri düşmanı olan kızıl saçlı Lillian'dır. Bu ikili arasındaki ufak düşmanlığın nasıl sonuçlanacağı anlatılıyor kitapta. 
"Ümitlerin ne kadar boşa çıkacak olsa da hayal kurmak kimseye zarar vermezdi."
    Yazarın daha acemi olmasından dolayı aralarda bazı eksiklikler hissettim, bazı noktalarda duyguları tam hissedemedim. Bu açıdan daha büyük beklentiyle başlamıştım. Ama kitapta gereksiz detaylara yer verilmemiş olması beni mutlu etti çok fazla betimleme yapmamış ve olayı aksatmamış olması güzeldi. Daha büyük beklentiyle girmiştim.


Puanım: 
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder