3 Temmuz 2016 Pazar

Mart Menekşeleri - Sarah Jio (Yorum)






                     Kitabın Adı: Mart Menekşeleri
                     Yazar: Sarah Jio
                     Çevirmen: Nihan Giray
                     Yayınevi: Arkadya Yayınları
                     Sayfa Sayısı: 336
                     Baskı Yılı: 2012

  
     Merhabaa! Mart Menekşeleri'ni yıllar önce almıştım ancak bir türlü okuyamamıştım. Ne zaman elime alsam okuyasım gelmedi ve bıraktım sürekli. Bu sefer bırakmamak üzere kendime söz verdim ve oturup tamamını okudum ^-^

    Ünlü bir kitap yazarı olan Emily Wilson, eşi Joel'den yeni ayrılmıştır. Üzüntüsünü atmak ve kendini yeniden bulmak için Barinbridge Adası'na, yengesi Bee'nin yanına gider. Emily kaldığı odada kırmızı bir günlük bulur ve Esther adında bir kadının gizemli dünyasını okumaya başlar. Emily bu gizemli günlükle birlikte ailesinin sırlarını çözmeye ve gerçekleri ortaya çıkarmaya başlar. Bu gizemli günlük her şeyi birbirine karıştırır. 

"Bazı şeyleri geçmişte bırakmak daha iyi."

      Bu Sarah Jio'nun ilk kitabı olmasına rağmen benim okuduğum üçüncü kitabı oldu. Başta bir türlü bağlanamadım kitaba ama günlüğü okumaya başladığı ve sırları çözmeye çalıştığı anda beni kendine bağladı. Sarah Jio bana göre çok akıcı ve çok merak ettirici yazıyor. Olaya bağladığı anda bırakamıyorum ve bitiveriyor kitap. Bu kitapta da günlükteki kişilerin kimler olacağını ve nasıl sonuçlanacağını çok merak ettirdi. Bir de tahminlerim hiçbir zaman doğru çıkmıyor, yazar ters köşe yapıyor. Sarah Jio'nun sevdiğim bir başka özelliği de kitapları mutlu bitiyor. En azından benim şimdiye dek okuduklarım mutlu bitti ve beni de mutlu etti ^-^

      Kitaptaki gizemli ada, Bainbridge, gerçekte varmış ve kesinlikle gitmeyi çok isterdim. Kitaptaki karakterler hakkında diyecek pek bir şey bulamıyorum çünkü karakterlerden çok gizem ilgimi çekti ancak Emily'nin vazgeçmeyip olayı çözmek için geri dönmesine çok sevindim. 

     Sizler de gizemli bir kitap okumak isterseniz Bainbridge'in hikayesine bir kulak verin derim. Pişman olmayacaksınız ^-^

Puanım: 
    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder