26 Ağustos 2016 Cuma

Küçük Siyah Elbise - Susan McBride (Yorum)








                            Kitabın Adı: Küçük Siyah Elbise
                            Yazar: Susan McBride
                            Çevirmen: Mehtap Gün Ayral
                            Yayınevi: Eksik Parça Yayınları
                            Sayfa Sayısı: 344
                            Baskı Yılı: 2013



          Merhaba! Bu kitaba Ağustos'un ortalarında başlamış olsam da şehir dışına çıktığım için ve orada vaktim olmadığı için bir süre yarım kaldı. Ama yarım kalmasına rağmen bendeki etkisini kaybetmedi ^-^

     Toni annesi Evie'yle birlikte yaşadığı evinden babası ölünce ayrılmıştır. Ancak bir gün annesi Evie'nin hastaneye kaldırıldığını öğrenince apar topar geri döner. Annesi Evie'yi komaya sokan şeyin ne olduğunu araştırırken çatı katında teyzesi Anna'nın giydiği ve gizemi bir türlü çözülemeyen, her şeyi bir çıkmaza sürükleyen küçük siyah elbiseyi bulur. Bu elbise neler yapıyordu? Teyzesi Anna neden geçmişinde kimsenin unutamayacağı şeyler yapmıştı? Annesi Evie ve teyzesi Anna arasında neler olmuştu? Toni bu elbisenin ve annesi ile teyzesinin ilişkisindeki gizemi çözmeye çalışır. 

"Bazen birine yeniden kavuşmak için onun gitmesine izin vermemiz gerekir."

     Bence bu kitap hak ettiği tanıtımı görememiş daha çok kişinin okuması gereken bir kitap. Yazar bir bölüm Toni'yi bir bölüm de Evie'yi anlatmış. Evie'nin geçmişte kız kardeşi ile neler yaşadığını okumuş oluyoruz bu sayede ve ben Evie'nin bölümlerini okumayı daha çok sevdim. Elbisenin gizeminin bir an önce çözülmesini istiyorsunuz bu yüzden de elinizden bırakamadan okuyorsunuz. 

    Kitapta tek hoşuma gitmeyen şey kitabın sonunun tahmin edilebiliyor olmasıydı. Bu yüzden biraz hayal kırıklığına uğradım çünkü kitapların sonunda ters köşe yapılmasını çok seviyorum. Kırdım puanı da bu yüzden kırdım zaten ^-^ Ama bunun dışında bir elbise yüzünden yaşananları ve onun yol açtıklarını okumak heyecanlı ve sürükleyiciydi. Annesi iyileşecek mi? Anna hiç geri gelecek mi? gibi birçok soru düşündürtüyor ve meraklandırıyordu.

   Kitap bana biraz Sarah Jio kitaplarını anımsattı. Bu nedenle Sarah Jio seven herkese ve farklı konu arayan herkese bu kitabı öneriyorum ^-^

Puanım:  
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder